Sign Board

Pengikut-Pengikut SETIA (u follow me,i WILL follow u)

Saturday, October 24, 2009

salam, moshi moshi,,
lme dah gua x update blog nih,, arini tetiba dtg seru tok update,,
aritu gua de g kem iksep kat taman mini msia,, sebab UiTM kne anta 20 wakil tok kem tu,dan klas gua adalah klas plg sikit (19 org),so ktorg DIWAJIBKAN dtg,,
adeh,,, rasa bosan de gak kem tu,, yela korg dtg lmbt sehari,nk knal ngn bdk2 grup pon payah,, knangan yg gua xleh lupa pasal kem tu, gua kne mandi ngn air yg bertakung dalam tayar,,
peh gua ckp sama lu, bau dia,kalah bau ketiak roomate gua,, tapi tahan jela,, nk wat cmner kan,,

aritu gua de p jonker,,
matlamat gua hanyalah satu,,
beli katana,, taw x apa itu??
katana itu adalah sejenis kuih currypuff,,
haha gua gelak sorg2,,
katana tu pedang samurai,,
gua cari yg pedang betul2,,
xjumpa,, maka xtercapailah matlamat gua,,
akan tetapi, gua bli jugak,tapi kayu,,
wpon kayu,puas hati gak aa sebab berat dan kalau stakat pukul roomate gua,xde hal,,

Final gua dah nk dekat,,
tinggal lg sminggu je lg,,
tp gua boleh rilek layan anime,, mcm nothing happen,,
haha,, sem dpn la gua study btol2 (ayat sem lepas),,
dan kepada semua muslimin muslimat dan musibat,
gua ucapkan selamat menyambut hari peperiksaan terakhir (final exam)
wat la yg terbaik,, ni demi parent lu org jugak,,
chaiyok gambate,,
aligato and sayonara,,

No comments: