Sign Board

Pengikut-Pengikut SETIA (u follow me,i WILL follow u)

Friday, September 10, 2010

Raye Log


10pm( 2 hours b4 raya)
ak tiba kat uma nenek ak,,, hehe,, bunyi mercun kat sne sni bersepah2... ak tlg nenek ngn mak ak masak lontong (tlg tengok).. uma nenek ak still sunyi sbb xde sdara mare balik lg...

12am
ak dpt msj dr DILA.. dia ucap slamat hari raya.. ak reply dgn seikhlas hati, yg ak xkn maafkn dia.. tu la hakikatnya,,, da wat salah,mse raye mintak maaf... bagaikn maaf tu boleh dibeli bila2... kat dunia ni ada 2 org ak xkn maafkn,, sorg DILA,lg sorg membe yg mkn membe... yg trase tu,pandai2 la nk idop ea... ak xnk tgk muka korg kat akhirat t mintak maaf la bagai...

12.30am
satu family kazen ak dtg..juz tahun ni, 1 je family kazen ak yg balek.. yg len balik kampung len.. so mmg xmeriah aa kn.. xpela.. dorg dtg ni pon,kire ok aa,, ada gak tpt nk bual2 kn... mkcik ak ni siap bwk ank angkat dia skali,, pompuan,, baye ak,,, org sabah... nme dia azmi,,, hehe,, tp dia mmg pompuan..

3.00am
ak still xpat tdo lg.. bengang lak ai ngn ex ak tu,, dok diam2 xyah msj ak dah aa.. da ak sakit ati sampai xleh tdo da... huhuhu... bpak ak da balik dr keje.. uma nenek ak ngn uma ak xde aa jao pon... huhuhu..bpak ak pas keje tros g uma nenek ak,,,

5.00am
ni ak mmg nekad,, ak pejam mata ak kuat2,cuba tdokn diri,, hati ak sakit sampai susah nk tdo,,, salah dia.,..ak rasa dlm beberapa minit ak trtdo da..

6.00am
bangun pagi,gosok gg, mandi pastu siap2 pakai bju mlayu.. hehe.. smyg jgn dilupakn,,,

7.00am
jiran2 nenek ak dtg menziarah.. kat kmpung ak ni, pagi raya sblum smyang raya, mmg budaya menziarahi berlaku..org kmpung just singgah salam2 je..huhu...

pas smayang rye (lupa tgk jam, so xtaw kol bpe)
ak dok dpn,kat ruang tamu.. ktorang skeluarga duduk ramai2,pastu mintak maaf ngn parent, nenek ngn pkcik.. tgk mak mnangis... terharu kot,,, huhuhu...pastu mkn jap,,, then gerak g uma nenek2 sdare, huhuhu...

pssst... to those 2 people that i wont forgive, hear this song ~ hate- plain white t... enjoy..


4 comments:

shaye said...

ko nanges tak weh ?? hahaaha

SPONGE said...

hehe ingatkn sape,, ko rupanya... emm,, xnanges,, teruk ak kn,,,huhuuuu..

F@iZ@H said...

hish ko nie maafkn dak 2org yg ko benci sgt tue..xbaek tau.

SPONGE said...

paijah,ak ni pendendam... ko knl dua2 tuh,,,