Sign Board

Pengikut-Pengikut SETIA (u follow me,i WILL follow u)

Saturday, November 19, 2011

3 hari bekerja...

alo... arini aku nak post pasal pengalaman aku yang baru 3 hari kerja kat 7e... ye dah 3 hari kerja dah,, aku kene training 7 hari,pastu kalau lepas ujian,bru sambung keje,,kalau x,get out...

ada la beberapa orang tanya,ko keje kat mana sekarang? aku jawab la dengan selamber... 7E... bila aku tengok riak wajah dorang,aku tao dalam hati dorang kata..."alah keje 7e je pon,budak2 SPM pon boleh keje 7e,xde standard".. memang la tak dinafikan gaji 7e ni sikit kalau nak dibandingkan ngan keje dia yang belambak dengan prosedur, tapi zaman sekarang, keje susah cari bai.. cari pengalaman sebanyak mungkin pastu penuhkan dalam resume.. kalau nak diikutkan,dalam stor 7e yang aku keje ni,aku yang paling muda...

pastu kebetulan lak masa 1st day aku masuk,aku dengar ada stor 7e kat area2 dekat2 ngan stor aku ni kene rompak.. 3 stor 7e dalam masa sehari oleh perompak yang sama.. risau gak la,,bukan ape,aku ni jenis melawan,, ada je peluang tok aku lawan,aku lawan..huhu.. mak aku yang dah paham ngan perangai aku pon kejap2 bagi nasihat kat aku,jangan melawan...huhu..


4 comments:

♥ Nana BamBam ♥ said...

keje tu hati2 yer..

SPONGE said...

trimas

CikWunny said...

ok keje 7e bro?..basic sama x cam aku dulu?

SPONGE said...

yup bru ari ke4...xtao la,, sbb ak under OJE lg,,lom wat test lg..