Sign Board

Pengikut-Pengikut SETIA (u follow me,i WILL follow u)

Tuesday, November 29, 2011

Si Giler

makin banyak kerenah yang aku jumpa bila kerja kat 7e nih... wpon ak keje jawatan MT,ak still kne buat keje orang bawah aku.. kena jaga kaunter,jaga customer..

aritu, ada orang gila masuk store aku... aku tak pasan bila dia masuk,, then ada customer tengok dia, nak belikan dia air mineral,kira nk sedekah la kat orang gile tu,, dia xnak.. pastu customer tu pon balik la,, pastu,dengan pantas, orang gile tu amek air coklat dutch lady, dan keluar.. aku pon apa lagi,kejar dia,,, dia xnak bagi air tu kat aku.. bukan main marah lagi dia masa tu...abis pisang goreng yang dia pegang jatuh akibat bergelut ngan aku.. bila aku tengok dia dah macam marah2 pas aku cuba rampas air tu, aku biarkan dia je,, kesian pon ada.. yela orang gile,,busuk,,, sape nk bagi dia makan kn,,, so aku pon bayarkn la,,, bukan murah air tu,,, mahal,, pandai betul orang gila ni memilih...hahaha...

pastu tadi lak, ada sorang pakcik ni,, aku tanya dia umo bape,, dia kata 70.. dia pakai baju kemeja tapi xde butang.. pastu dia pakai kain pelekat... dia naik moto,pastu kat moto dia ada banyak plastik.. dia masuk lam store aku,pastu dia amek air mineral,, nak beli,,dia amek 3 botol 1.5 liter nyer,,botol beso la tu... dia bayar... dia kata air ni dia nak buat mandi... sebab dia kata kalau air paip,ada klorin.. aku pon biarkn jela,, pastu dia g kat sebelah store aku,g mandi.. pastu pas dia da mandi,manager store aku pon sampai,,dia kata jangan layan orang ni sebab aritu dia amek air xbayar,pastu mandi bogel kat depan store...

haa macam2 aku jumpa lagi,,, orang kena pukul la,,, orang negro la... haaa orang negro tu siap tanya aku camner rupa nasi lemak sebab awek dia nak makan...ada yang xnampak sign tarik kat pintu, pastu pi tolak kuat2 sebelum terhantuk kepala..hehe,,

tu je tok direportkn....



5 comments:

firliza firdaus said...

ko nk sedekah kt org gle tu pon bio la ikhlas...hish...

SPONGE said...

ikhlas la,,kalau x,ak tinggal memo je,,xyah nk bayo nek...

tiatyot said...

normallah tu, masa aku jadi trainee kat guardian ada orang gila tu suka betul amek syampoo letak kat muka. lepas jalan macam ma'am besar. tak boleh bla. aku assumed dulu, dia orang kaya tapi lepas tu jatuh bankrupt.

SPONGE said...

syampu?haha hebat sgt... letak kt muka lak tu,,,mungkin dia kalah loteri kot,,,tu yg jd gila...

CikWunny said...

haha..dulu time aku keje pon same bro...ade org x siuman tido depan pintu 7e dari tgh malam smpai subuh..takot siot aku..satu keje pon x leh buat..huhu