Sign Board

Pengikut-Pengikut SETIA (u follow me,i WILL follow u)

Tuesday, January 25, 2011

Cerita Mengarut Aku....

hohoho,, harap2 post ini akan bergaya pabila munculnya image2 gif yang best2..hohoho...

aritu aku g jonker walk... memang ak dah pasang niat dah... pegi jonker, matlamat hanya satu...
beli lipan getah... haaa mmg sedap baling2 kat rakyat2 opis xpon sahabat andai... dengan bermodalkan satu ringgit, aku pon dapat la kenakan beberapa orang... membe praktikal aku, kakak2 opis aku,,, sumer menjerit,,, walaupon dah tao ni getah, tapi dorang takot gak... pelik betul mereka...

pada rakan2 yang rasa2nya kenal aku, stop2 lah mengacau aku dengan bermodalkan seorang student sekampus aku... aku ngn dia xde pape pon, dan xmungkin ada pape... so amat digalakkan untuk anda mengacau aku pasal benda nih,, nak kacau pon, kenenkan lah aku dengan emma watson ker, juliana evans ke,,, hohoho...

mak aku nih lak asyik cakap pasal kawen jer... aku tao,dalam ati dia tuh, risau ngan aku,, yela, xde awek... dia risau aku xde jodoh.. haha dun wori... kalau ada jodoh,xkemana k... setiap insan pasti ada pasangannya... aminn...

No comments: