Sign Board

Pengikut-Pengikut SETIA (u follow me,i WILL follow u)

Monday, February 28, 2011

Burlesque...

Atas permintaan beberapa orang member aku,aku nak kasi story cket pasal cter Burlesque..
cter ni mula2 aku sendiri xnak tengok,, yela cter joget2..
bila aku tengok je poster cter ni kat wayang, aku terdiam seribu bahasa..
terbayang cter high school musical,,joget2.. camner aku xterkejut, poster kaler pink2 lg.. haha.. then atas paksaan member aku, aku gagahkan diri tengok gak cter ni...
mula2 tu xbest la sangat kan cter ni,, yela opening,,
dah lama2 tengok,best pulak...
pelakon utama dia Christina Aguilera dan Cher(Khairi Azmi)..

kisah pasal sorang minah ni merantau cari kerja,, then dia masuk la satu club ni,, nama burlesque.. kat sini aa dia first tgk penari2 wat miming lagu sumer..
masa ni lah dia terpikat.. bg aku pon lagu opening ni mmg memikat.. best..
tajuk lagu ni welcome to burlesque.. korang try lah tengok kat youtube yer..

haa rating lak,kalau bagi aku.....emmm.. bape ea... 8/10 lah,,
best gak la cte ni,, t korang tengok lah yer..

No comments: