Sign Board

Pengikut-Pengikut SETIA (u follow me,i WILL follow u)

Saturday, March 5, 2011

Selamat Hari Jadi Fazira

Arini aku pergi dataran pahlawan ngan membe aku yg diberi nama Khairi Azmi atau nama manja dia CHER,,,^^ hahaha.. aku nak tengok citer I am No 4.. ada orang cakap best,ada yang cakap xbest.. so aku pon g la tgk,,ni haa snapshot yang xbest yang diambil oleh cher.. Enjoy...


ni candid punye gambo...tah ape aku membebel,,^^


ngah naik tangga g padang dataran pahlawan ^^


masa ni kat DP ada acara paintball,, ni la antara bola2 cat yang aku kutip
pastu ak baling,, hehe sape kene nasib la,,, ^^


makan mekdi,, tengok muka ngah kenyang,,hehe,,


jadi reporter..
saya MHR melaporkan yang banyak bola cat bergelimpangan atas padang..


hehe masa kat DP,pas abis menonton cter i am no 4 tu, aku ajak la si cher ni ikot aku,, arini bezday adik aku.. ingat nak beli la hadiah tok dia kan,, dah 12 taon da,, leh wat ic dah,, aku pon berjalan2 cari hadiah tok dibeli,, ada satu kedai tu jual barang2 tok perempuan,., segan aku nak masuk,yela nanti orang len ingat aku bapok,,hahaha,, last2 aku g kedai souvenir je, blikan hadiah patung kura2,,hehe...

then malam tu aku sambut bezday adik aku ni kat restoran ayah aku,, masa ni, kazen aku pon ada skali, dia ngan mak aku g la beli makanan,, beli kek, pizza, kepsi.. wah banyak.. ni lah snapshot yang sempat dirakamkan.. ^^


masa ni ngah nyanyi~~

ngah kelam kabut~~lalala,,,


ini dia kek yang sedap,, aku xmakan kek ni sebab da kenyang~~rugi2...


akip,bukak mulut,,, aaaammm~~~

buffdae gal,bukak mulut,, aaaaammmm~~~
tgk ayah aku ngan suap kek kat anak dia...
mak aku lak muka geram je nak makan kek ni,,hehehe,,,


eh,, budak kicik ni marah kat aku ke wat muka camtu,,hehehe,,,


potong jangan tak potong~~


ni lah hadiah yang aku bagi kat budak kicik nih,, hehe..
adik dia kat sebelah tu muka jeles je,,,


haa banyak lg piza tuh,, dorang ni pemalu ke nak makan nih??


pilih paper bag nih sebab buffdae gal nyer fb nama teddy fazira..


kata mamak~~aku pon nak makan jugak..penat la tebar roti canai jer,,,


sedap piza tu,, tajuk piza tu paparazzi..hehe..


inilah dia makanan yang ada,, kek, piza 2 jenis ngan kepsi.. banyak,,


tu jelah yang aku sempat upload,, ada lagi tapi nanti2 lah,, thanks sebab baca entry nih yer,,, ^^

4 comments:

fyna said...

epy bezday gak kat gurl tue...



jom singgah n follow belog saya..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

SPONGE said...

thanks yer follow and comment... saya follow balik k,,^^

i am S!L4H.. said...

eh meriah plak tgok. bstnye ade abg smbut bfday adik. heheee

SPONGE said...

hehe mmg best,,,