Sign Board

Pengikut-Pengikut SETIA (u follow me,i WILL follow u)

Tuesday, July 5, 2011

Video Panas yang buat hati aku panas..

tajuk je dah buat korang fikir pasal video2 yang xelok..haha.. actually video yang aku maksudkan ni video pasal hantu yang kua tiba2.. pastu bunyi menjerit pastu lagi muka dia menyeramkan.. seriously ak rasa video2 ni menjengkelkan.. kat youtube tu berlambak video camni.. ada satu tu aku bukak citer katun,,, citer ape tah.. ngah2 sedap tengok nih, bang!!! kua depan mata.. celaka betul.. citer katun tu.. dulu masa aku skola slalu lepak kat CC.. ada satu masa ni aku g CC waktu malam.. aku g la youtube cari pasal ghost (hantu).. konon2 nak tengok muka2 sebenar hantu..first ak tengok la yang macam entiti tu,, yang tu kene bukak sound kuat2.. aku lak pakai headphone.. dah tengok entiti nih, aku search lak video len.. pastu bukak la video yang ada tunjuk kete ngah bergerak dari pandangan atas bukit.. (mesti korang dah tengok kot video nih) bila kete tu masuk lam semak, bang!!! kua antu kat depan mata.. masa ni aku terkejut.. pakai headphone,sound kuat.. awek kat sebelah aku ni pon terkejut sebab aku menjerit.. sejak tu la aku berhati2 bila bukak youtube..

adik aku lak (yang skarang skola darjah 3) pon pna kene gak.. masa tu dia ngan mak aku g men aku nyer fb.. hehe.. pastu ada la satu mamat ni post satu video, bayi mengucap khalimah syahadah.. mak aku pon bukak la,, naseb baik la mak aku ni xreti nak kuatkan sound laptop aku.. muka bayi tu jadi hantu,menjerit... menangis2 adik aku.. terkejut..

kat fb ni pon ada satu application ape tah.. tajuk dia youtube tapi bila tgk betul2, ada tulis application. bila bukak je, dia g kat page yang ada gambar bayi kene dera,,xsampai 10 saat, bang!!! kuar la hantu penyamun menjerit kuat2.. terkena aku..

kadang2 aku berfikir, dorang ni xde fikir ke bila buat video2 camni.. kene orang yang sakit jantung,lemah semangat,, boleh mati siot.. memang la sekadar hiburan tapi fikir la kat dunia ni ada golongan tua ngan kanak2.. kalau budak2 tu kena, tetiba trauma,, haa sape nak jawab..

No comments: