Sign Board

Pengikut-Pengikut SETIA (u follow me,i WILL follow u)

Sunday, May 11, 2014

Cheerful Monday!

Halo,

Harini hepi,,hepi,,hepi,,,

Buat pertama kalinya, aku rasa sangat bahagia,, hehehehe..

Pada jam 11.00pm hari ahad, aku berasa tidak stress, tidak tertekan tentang kerja esok.. Esoknya (hari ini) aku bangun dari tidur sambil sengih sorang-sorang macam siput kena sedut.. Sebabnya......

BOS CUTI!

Gwahahahaha.. gelak syhaiton nampak.. hehe,, harini ramai staff cuti sebab esok cuti umum Hari Wesak.. so ramai amik cuti terus dari sabtu sampai lah selasa.. hehehe.. seronok tak terkata.. sambil buat kerja, boleh buat kerja sampingan (pesbuk,game henpon).. 

Semua orang suka bila bos xde, betul tak,, hehehe.. 

Haa lagi satu, yang aku perasan, ramai orang suka bila hari cuti,, malas nk kerja katanya.. Eh, kalo malas kerja kenapa nak kerja.. semua sebab DUIT.. duit zaman sekarang ni bagi aku penting.. Sebab takde duit, xleh beli playstation 4. hehehe..

Apa lagi ek nak tulis,, haaa... ok babai.. Salam..

No comments: