Sign Board

Pengikut-Pengikut SETIA (u follow me,i WILL follow u)

Thursday, May 8, 2014

Malas!

Haloo,,

Selamat pagi,,

Hari ini mengular lagi dengan menulis blog semasa kerja,,hehe,, (kanak-kanak bawah 18 tahun jangan meniru aksi ini)

Oh rasa sungguh malas hari ini,, (tiap-tiap hari malas sebenarnya tapi hari ni rasa malas yang sangat legend!) Ni mesti kes minum air gula nih,, Dua hari lepas aku terteguk air gula, peeehhh.. Please call me adik manis okeh! Pas minum air gula tu terus rasa pening yang teramat.. Darah tak naik kepala kot sebab pekat sangat.. hehe..

Oh tak lama lagi aku nak mendirikan masjid.. Jeng jeng jeng.. Tarikh tamau bagitau.. Pastu dah plan nk jemput kawan-kawan pesbuk melalui event invitation, dan bersedia dgn komen-komen seperti 

-Tahniah.. Sory xdapat datang.
-Xdapat datang. Sori sesangat.
-Kenapa kau buat tarikh tu, aku ada hal.

Okay kawan-kawan. Oooo dulu kemain suruh jemput, dah jempot tak mau datang.. Tak nak kawan! Hehe..

Alaa kenapa bos aku ni berkeliaran je kat depan aku nii.. Okay babai.. Salam..

=)

No comments: