Sign Board

Pengikut-Pengikut SETIA (u follow me,i WILL follow u)

Thursday, May 5, 2011

long time no see~~

setelah sekian lama aku x update blog nih,, sampaikan ada membe aku nih da jemu tengok last post aku nih.. hahaha,, bukan apa,dah malas lah nak online skarang,, adalah disebabkan beberapa individu yang buatkan aku semak.. facebook aku pon dah deactivate.. hanya akan activate balik bila nak men game jer.. kalau x, aku xactivate balik,sebab semak ngan sorang membe aku nih..haha..

dont worry, sebab walaupon aku xupdate blog ni,bukan bermakna aku x jenguk komen2 blog nih,, cuma belum ada mood nak post new entri,, (ni ngah ada mood nih).. apa? kenapa aku malas nak add new post??? sebab ni blog aku yang punya,bukan ahmad albab yang punya~~~hahaha..

baru2 ni aku ada tengok cter thor,, bolehlah.. cuma awek lam cter tu xcun.. bagi aa Emma Watson ker, Jul...... ehem2 ker.. haa seronok sikit aku nak tengok.. awek yang dok sebelah aku masa kat wayang ni lak men sepak2 kaki aku,, eii, nak je aku bagi kepala lutut aku kat dahi dia...

masa aku ngah tulis entri nih,aku teringat kat seseorang lah,, aku marah sangat kat dia.. marah.. hahaha.. walaupon hati ada taman,taman dah terbakar dah ni..


No comments: