Sign Board

Pengikut-Pengikut SETIA (u follow me,i WILL follow u)

Saturday, March 12, 2011

Diari Kerja 12/3/2011

Jam menunjukkan pukul 4.34 pagi.. masa ni aku baru balik dari restoran ayah aku... arini, ada la gelagat pelanggan yang pelik2...


9.00 pm ~ ketibaan MHR ke Restoran Hayathdeen.. masa ni lengang.. yang ada pon sekumpulan budak2 yang baru lepas main counter kat CC sebelah restoran..

11.00 pm ~orang yang datang pon sikit2 jer,, xpela, ada masa ramai orang,ada x..

12.30 am ~ orang makin ramai,, ada bola punya pasal,, sikit2 dorang datang,,,

12.40 am ~ band indie 'L is in Lurve' datang.. adik aku jemput dorang datang kat kedai ni,, sambil bawak gitar pastu main lagi kat sana..

1.15 am ~ orang dah start ramai dah,, kelam kabut sikit lah,, xpe aku amek order ngan serve orang xde hal,, steady jer...

1.40 am ~ hujan!!! haish,,, kelam kabut customer lari masuk lam kedai,, tp seb bek kejap je,, tapi mmg kelam kabut dorang,,hehehe,,

2.30 am ~bola dah habis,, orang pon beransur2 balik umah,,

3.00 am ~ Budak2 band pon balik,,,

4.00 am ~ ada satu group lelaki india datang,, ramai jugak aa.. yang xbest, bau arak.. peh,, kuat beb.. last2 aku ajak mak aku balik,, soh pekerja yang layan group nih,, bau arak kuat gler..


so tu lah diari kerja untuk malam ni,, aku bukan kerja pon kat restoran bapak aku,tapi sekadar menolong,, and dapatlah upah ayah aku bagi..

No comments: