Sign Board

Pengikut-Pengikut SETIA (u follow me,i WILL follow u)

Thursday, March 10, 2011

To Someone....

actually, pas aku dapat mesej fb dari ko, mmg kecewa sangat,, yela,, pasal benda ni, sape je xkecewa kn,, tu yang aku start jauhkn diri dari ko, jarang contact2.. actually aku berusaha sedaya upaya supaya perasaan tu hilang,,, yela,, dah lama aku pendam perasaan tu,, sorry sangat2.. aku just xbole nak hilangkan perasaan tu,,, sorry yer.. mintak izin tok simpan perasaan ni k... aku tengok ko pon macam dah minat kat orang lain,, xkisah la tu sumer,, janji ko hepi dengan pilihan ko,, just nak mention,sorry tao jaokan diri dari ko,, aku just xnak menyemak dalam diri ko je,, yela kadang2 aku tao aku ni mengganggu je.. emmm.. dah xtao dah nak bebel ape lagi,, mintak maaf sangat2 k pasal perasaan aku ni,, yela, bukan senang nak kawal benda2 nih,, k tu je,,





psst... sorry that my heart never change...

No comments: